Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

 1 2 3 >  Ultima ›

Cafeaua – o experiență unică în fiecare zi

Ziua Internațională a Cafelei este sărbătorită anual pe 1 octombrie, fiind un prilej de a celebra una dintre cele mai populare băuturi din lume.

Această zi a fost stabilită de Organizația Internațională a Cafelei (ICO) și a fost sărbătorită pentru prima dată oficial în 2015, în cadrul unei expoziții mondiale desfășurate în Milano, Italia.

Lansare Starbucks® Milano Duetto - o odă inovatoare pentru cafea, artă și cultură

Creat de masters roasters de la Starbucks din Milano și Seattle, Starbucks Milano Duetto este un amestec, exprimat prin două prăjiri îndrăznețe și contrastante –light roast, Starbucks Milano Sole, și dark roast, Starbucks Milano Luna – evidențiind dualitatea dintre tradiție și inovație. Cu ocazia Zilei Internaționale a Cafelei, pe 1 octombrie, cele două cafele ediție limitată își fac debutul global în cafenelele Starbucks, invitând clienții să-și aprofundeze cunoștințele în materie de prăjire și preparare a cafelei.

Specialiştii în prăjirea c

Fundația Lavazza își reafirmă angajamentul de a oferi un viitor prosper comunităților producătoare de cafea

Viitorul cafelei se decide astăzi. Criza climatică, vulnerabilitatea producătorilor și reducerea terenurilor arabile sunt principalii factori care, conform Teoriei Schimbării a Fundației Lavazza, amenință condițiile de viață ale comunităților de producători, precum și disponibilitatea cafelei de calitate.

Pe fondul acestui scenariu complex, la evenimentul de încheiere a celebrărilor de 20 de ani de existență, Fundația și-a reafirmat angajamentul pentru un viitor prosper al industriei cafelei și al protagoniștilor ei, bărbații și femeile care produc cafeaua.

Prima gamă de cafea funcțională cu sortimente ce conțin vitamina B12, extract de ginseng sau extra cofeină este disponibilă acum pentru toți clienții Nespresso

Nespresso anunță lansarea primei game de cafea funcțională din România, prin sortimentele Vertuo COFFEE+ cu extra beneficii. Ingrediente naturale, precum extractul de ginseng sau vitamina B12, fac parte acum din capsulele de cafea, cu același gust memorabil de înaltă calitate.

„Interesul tot mai ridicat pentru ceea ce contribuie la starea de bine, de la activități, la produsele pe care le alegem zilnic, ne-a încurajat să privim către sortimente unice de cafea și să le includem în portofoliul nostru, sub gama COFFEE+, o nouă inovație marca Nespresso. Așadar, le

Tchibo Brands lansează brandul de cafea Eduscho

Tchibo Brands, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală, lansează brandul de cafea Eduscho pentru a le oferi consumatorilor o cafea cu gust excepțional la un preț accesibil.

Într-o mișcare îndrăzneață, cu scopul de a aduce un nou standard în cultura cafelei din România, Eduscho vine cu promisiunea de a le oferi o experiență diferită iubitorilor de cafea.

Sezamo lansează campania Summer Drinks cu reduceri de până la 40%

Supermarketul online Sezamo anunță lansarea campaniei Summer Drinks, cu discounturi cuprinse între 20 - 40% la băuturile de sezon. Clienții pot alege din peste 1500 de produse din categoria băuturi, ingrediente pentru cocktailuri, precum siropuri și lichioruri, bere, sucuri naturale și carbogazoase, spirtoase și apă, livrate reci datorită mașinilor electrice cu temperatură controlată. Promoția este valabilă două săptămâni sau în limita stocului disponibil, începând de astăzi.

Supermarketul online își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de no

Vara, la terasă, 4 din 10 români comandă cafea rece

Cafeaua rece sau frappé încep să prindă la români, consumul fiind în creștere de la an la an, sau mai bine spus de la vară la vară, când un sfert din cafeaua consumată în afara casei (cafenea, restaurant, alte ocazii) este reprezentată de cafeaua rece. La nivelul consumului în casă, deocamdată, numai 10% din cafelele service acasă sunt reci și decofeinizate, potrivit studiilor efectuate constant de Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume.

Conform studiIlor Nestlé în România s-au identificat 4.735 de

Lavazza, partener oficial al turneului Roland-Garros de 10 ani, revine pe teren pentru a oferi o experiență de 360 de grade

Unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume și partenerul oficial de cafea al turneului Roland-Garros încă din 2015, Lavazza a decis pentru al zecelea an consecutiv să aducă stilul de viață și cafeaua italiană mai aproape de prestigiosul turneu francez.

Cu peste 3 milioane de cești de cafea servite în fiecare an încă de la prima ediție, Roland Garros se situează în topul turneelor de tenis cu care compania Lavazza este parteneră.

Lavazza lansează „Tales of Italy”, o nouă gamă pentru cafenele și restaurante ce oferă o călătorie autentică prin fermecătoarea Italie

Lavazza, brandul de cafea italian emblematic, cu peste 125 de ani de istorie, își continuă angajamentul de a oferi cafea de cea mai bună calitate. Pentru a răspunde preferințelor în continuă schimbare ale consumatorilor, Lavazza lansează Tales of Italy - o colecție de amestecuri premium inspirate din cafenelele tradiționale italiene.

Amestecurile Tales of Italy, disponibile acum în România, concepute și create pentru profesioniștii din domeniul cafelei, sunt inspirate de unele dintre cele mai cunoscute și autentice orașe italiene - Milano, Veneția și Roma.

5 to go este cafeaua oficială a festivalului BEACH, PLEASE!

5 to go demarează o nouă colaborare cool, care va aduce brandul mai aproape de publicul său tânăr vara aceasta și devine partener al evenimentului fenomen BEACH, PLEASE!, cel mai tare festival de urban din România.

Participanții la festival vor găsi produsele 5 to go și multe surprize în zona dedicată, unde brandul va pregăti o ofertă diversificată din produsele consacrate pe bază de cafea delicioasă, ceaiuri răcoritoare și snackuri.


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe