Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

 1 2 3 >  Ultima ›

Vara, la terasă, 4 din 10 români comandă cafea rece

Cafeaua rece sau frappé încep să prindă la români, consumul fiind în creștere de la an la an, sau mai bine spus de la vară la vară, când un sfert din cafeaua consumată în afara casei (cafenea, restaurant, alte ocazii) este reprezentată de cafeaua rece. La nivelul consumului în casă, deocamdată, numai 10% din cafelele service acasă sunt reci și decofeinizate, potrivit studiilor efectuate constant de Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume.

Conform studiIlor Nestlé în România s-au identificat 4.735 de

Lavazza, partener oficial al turneului Roland-Garros de 10 ani, revine pe teren pentru a oferi o experiență de 360 de grade

Unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume și partenerul oficial de cafea al turneului Roland-Garros încă din 2015, Lavazza a decis pentru al zecelea an consecutiv să aducă stilul de viață și cafeaua italiană mai aproape de prestigiosul turneu francez.

Cu peste 3 milioane de cești de cafea servite în fiecare an încă de la prima ediție, Roland Garros se situează în topul turneelor de tenis cu care compania Lavazza este parteneră.

Lavazza lansează „Tales of Italy”, o nouă gamă pentru cafenele și restaurante ce oferă o călătorie autentică prin fermecătoarea Italie

Lavazza, brandul de cafea italian emblematic, cu peste 125 de ani de istorie, își continuă angajamentul de a oferi cafea de cea mai bună calitate. Pentru a răspunde preferințelor în continuă schimbare ale consumatorilor, Lavazza lansează Tales of Italy - o colecție de amestecuri premium inspirate din cafenelele tradiționale italiene.

Amestecurile Tales of Italy, disponibile acum în România, concepute și create pentru profesioniștii din domeniul cafelei, sunt inspirate de unele dintre cele mai cunoscute și autentice orașe italiene - Milano, Veneția și Roma.

5 to go este cafeaua oficială a festivalului BEACH, PLEASE!

5 to go demarează o nouă colaborare cool, care va aduce brandul mai aproape de publicul său tânăr vara aceasta și devine partener al evenimentului fenomen BEACH, PLEASE!, cel mai tare festival de urban din România.

Participanții la festival vor găsi produsele 5 to go și multe surprize în zona dedicată, unde brandul va pregăti o ofertă diversificată din produsele consacrate pe bază de cafea delicioasă, ceaiuri răcoritoare și snackuri.

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata să încânte consumatorii în această vară.

Înghețata cu aromă de cafea și caramel sărat aduce împreună identitatea, viziunea și creativitatea celor două branduri 100% românești și oferă o experiență apetisantă, intensă și răcoritoare.

Café Transilvania”, băutura cu care barista Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut loc săptămâna trecută la Torino, Italia. Câștigători ai edițiilor locale din 12 țări s-au întrecut în îndemânare, rețete inovatoare și creativitate pentru a prepara cea mai interesantă băutură pe bază de cafea, cu care să câștige competiția.  

După o evaluare atentă a juriului, Amar Tamang din Emiratele Arabe Unite a fost desemnat Campion al ediției din acest an al Lavazza Barista Chellenge, u

O nouă cercetare oferă primele recomandări privind evaluarea exactă a amprentei de carbon a cultivării cafelei

Asociația Română a Cafelei prezintă o nouă cercetare științifică1, publicată în revista Sustainable Production and Consumption, care analizează cea mai bună modalitate de a standardiza măsurarea impactului de mediu al cafelei - un produs de bază din ce în ce mai amenințat de schimbările climatice2.

Măsurarea amprentei de carbon a cafelei verzi a variat în mod tradițional, așa cum se întâmplă adesea în cazul oricărei evaluări a ciclului de viață al produselor agricole.

NESTLÉ anunță lansarea inovației NESCAFÉ 3in1 Black Roast

Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează și în România un nou produs, NESCAFÉ 3in1 Black Roast. Produsul conține cafea solubilă realizată din boabe de cafea Robusta, dar prăjite mai mult timp printr-o tehnologie dedicată, pentru o intensitate crescută a gustului de cafea.

NESCAFÉ este un brand iubit, cu peste 6.000 de cești de cafea consumate în fiecare secundă în întreaga lume. În industria cafelei, una dintre sursele-cheie de creștere rămâne inovația, deoarece piața de cafea este o piață matură

PENNY este recunoscut ca Top Employer 2024 în România, pentru al treilea an consecutiv

Prin abordarea sa inovatoare în gestionarea resurselor umane, PENNY a obținut, pentru al treilea an consecutiv, titlul de Angajator de Top în România. Distincția, acordată de Institutul Top Employers, reflectă angajamentul PENNY față de întreaga echipă de colegi din țară.

Institutul Top Employers, recunoscut global pentru evaluarea practicilor de resurse umane, certifică organizațiile pe baza evaluărilor riguroase în domenii precum Strategii de resurse umane, Mediul de lucru, Recrutare, Formare, Diversitate și Incluziune.

Marele Târg de Cafea și Ceai din magazinele Auchan propune peste 300 de produse și arome

Cea de-a XII-a ediție a Marelui Târg de Cafea și Ceai Auchan are loc în perioada 17 ianuarie - 6 februarie în toate hipermarketurile Auchan, oferind o sortimentație variată și atractivă la prețuri mici. Oferta reunește 300 de produse de cafea și ceai de la branduri îndrăgite de consumatorii români, precum și produse de origine și specialitate, dar și zeci de echipamente de preparare, accesorii pentru servit și produse complementare. 

Astfel, în ceea ce privește oferta de cafea din cadrul acestei ediții, clienții vor putea alege dintr-o selecție comp


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe