Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 1 2 3 >  Ultima ›

Procter & Gamble și PENNY, în colaborare cu organizația World Vision, au renovat spațiul verde al școlii din Ștefăneștii de Jos, Ilfov

Procter & Gamble și PENNY au lansat un nou proiect dedicat comunității locale din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, în parteneriat cu Fundația World Vision și cu sprijinul clienților. Astfel, spațiul verde din curtea școlii din Ștefăneștii de Jos a fost complet reamenajat într-un loc de recreere și un mediu de învățare în aer liber, pentru elevii care învață în cadrul școlii.

Noul spațiul verde de 1000mp este dotat cu facilități moderne și sustenabile, precum trasee de irigare prin picurare pentru arbori și flori, suporturi pentru biciclete și coșur

Cum putem proteja mediul dacă le ajustăm la croitor!

Statisticile arată că achiziționăm mai multe haine ca niciodată, în special pentru că avem la îndemână varianta de a le cumpăra rapid și ușor de pe internet. Astfel am ajuns ca să ne sufocăm garderoba cu zeci de kilograme de haine anual.

Conform  unui grafic prezentat de Agenția Europeană de Mediu, cumpărăm, în medie, 14,8 kilograme de haine și încălțăminte anual. Aceasta fiind doar media, se subînțelege că există o mare parte a populației care achiziționează obiecte vestimentare într-o cantitate mult mai mare.

Top Line se implică în protejarea planetei și lansează Green Friday, prin care promovează frumusețea sustenabilă

Top Line, compania lider în România în distribuția de servicii și produse profesionale de înfrumusețare, continuă programele de protejare a mediului înconjurător, și lansează vineri, 7 iunie, Green Friday, o campanie ce promovează frumusețea sustenabilă.

Pe întreaga durată a lunii iunie, echipa Top Line va informa publicul, pe rețelele de socializare și în magazin, despre opțiunea produselor cosmetice curate, sigure pentru sănătatea noastră și a mediului înconjurător, acest tip de produse fiind inclus în categoria Clean Beauty.

Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste 1 tonă de mâncare

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, și-a dublat numărul de parteneri în doar 2 luni de la lansarea pe piață și a salvat deja peste o tonă de mâncare. În prezent, aplicația pune la dispoziția clienților produse din 175 de locații de la 120 parteneri și este disponibilă în București.

În cele două luni de la lansare, aplicația Munch a fost descărcată de peste 8400 de ori, iar aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei. Cel mai activ sector atât din punct de vedere al numărului de clienți, cât și al numărului de parteneri

Stilul de viață sănătos și grija față de natură se învață din copilărie

Stilul de viață echilibrat, grija față de natură se învață din copilărie, fiind o prioritate atât pentru tânăra generație, cât și pentru familie, comunitățile în care trăim.

Pe această temă, echipa Fundației PRAIS alături de Nestlé România și Palatul Național al Copiilor din București - PNCB au organizat în acest weekend în Parcul Lumea Copiilor din București evenimentul public „Supereroii Sănătății te invită la Mișcare și Distracție!".

6 școli și Primăria Sectorului 6 participă la campania ”ReciCLARea e totul!”

Nestlé, în parteneriat cu Federația Națională a Părinților Edupart (FNPE) și cu Green Resources Management, lansează un nou proiect educațional sub titlul „ReciCLARea e totul!". Acest proiect de informare și educare a tinerei generații urmărește să crească implicarea în colectarea selectivă a materialelor reciclabile. Șase instituții de învățământ preuniversitar din București și Primăria Sectorului 6 participă la programul pilot de anul acesta.

Obiectivul proiectului pilot „ReciCLARea e totul!“ este acela de educare a părinților și a c

Munch l-a numit Country Manager pe Alexandru Țurcanu

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, l-a numit pe Alexandru Țurcanu în funcția de Country Manager, marcând astfel decizia strategică de a extinde prezența locală pe piața din România.

Anterior, Alexandru Țurcanu a ocupat funcția de director de vânzări Munch România și a coordonat echipa locală de vânzări. În trecut, Țurcanu a ocupat poziția de director strategic de vânzări al companiei Just Eat Takeaway.

Tu și natura câștigați cu programul Sabon ReCycle

„La Sabon, credem în sustenabilitate și în puterea noastră de a contribui la o planetă mai verde și mai curată. Această convingere este fundamentul Sabon încă de la începuturi. Astăzi, ea servește drept filozofie ce ne ghidează calea către sustenabilitate și responsabilizare socială”, a afirmat Elena Stamati, marketing coordinator la Sabon România, la lansarea programului Sabon ReCycle realizat în parteneriat cu Reciclad’Or.

Sustenabilitatea proiectului se datorează faptului că ambalajele Sabon pot fi reciclate în proporție de 99%

The Body Shop te invită să adopți un copac

The Body Shop este un brand etic, preocupat de mediu și care încearcă să își reducă amprenta de carbon la minim, indiferent că vorbim despre procurarea materiilor prime, producția cosmeticelor sau a ambalajelor, sau piețele în care își desfășoară activitatea comercială.

În România, despăduririle sunt un subiect de îngrijorare, așa că The Body Shop dorește să susțină plantarea de arbori, atât de necesari pentru producția de oxigen, combaterea deșertificării și echilibrul climatic în general.

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, vine în România

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, anunță intrarea pe piața din România, după finalizarea rundei de finanțare Serie A, marcând un moment crucial în misiunea sa de a combate risipa de alimente și de a se extinde în regiune. Munch urmează să se lanseze în România în primăvara acestui an.

Munch își începe cea mai mare extindere până în prezent, în România unde, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual. Această extindere marche


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe