Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 1 2 3 >  Ultima ›

L’Oréal România ia măsuri pentru îmbunătățirea calității aerului, un mediu mai curat, sprijinirea și informarea comunităților

L’Oréal România adoptă o serie de măsuri pentru a contribui la reducerea poluării, îmbunătățirea calității aerului în România și sprijinirea comunităților, ca parte din planul global de sustenabilitate al companiei, „L’Oréal for the Future”.

Plecând de la strategia globală a grupului, bazată pe trei piloni principali (transformarea activității companiei, implicarea întregului ecosistem de afaceri și contribuția la rezolvarea celor mai urgente nevoi ale planetei și societății), planul local are la bază trei direcții s

Beneficiile uleiului de măsline asupra pielii

Uleiul de măsline acest aur lichid lăsat moștenire de către zei, are extrem de multe calități și beneficii, iar prin utilizarea frecventă a acestuia pielea noastră vă fi mai frumoasă și mai sănătoasă.

Bogat în antioxidanți, și având în compoziție vitamina A și E, uleiul de măsline ajuta la regenerarea celulelor pielii, prevenind astfel îmbătrânirea și apariția ridurilor. Produsele cosmetice pe baza de ulei de măsline, îngrijesc, hidratează și ajuta la menținerea elasticități pielii. Bogate în vitamine, minerale și acizi grași toate produsele pe baz

Zilele Horticulturii Bucureștene și Hortus FlorShow România – tot ce vreți să știți despre flori, plante și grădină!

În perioada 13 - 16 mai 2021, vă invităm, ca în fiecare an, să participați la Zilele Horticulturii Bucureștene, în campusul Agronomie-Herăstrău.

Timp de 4 zile, Facultatea de Horticultură din cadrul USAMV București vă conduce într-o călătorie în lumea horticulturii, prin cele 14 ateliere organizate în sistem hibrid și prin târgul Hortus FlorShow România.

Cu ocazia Zilei Pământului, Tommy Hilfiger a lansat colecția capsulă ‘One Planet’

Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei capsula Primavara 2021 TOMMY HILFIGER ‘One Planet’ dedicata atat barbatilor cat si femeilor, creata pentru a sarbatori Ziua Pamantului, si fiind un pas in plus in ambitioasa calatorie de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger.

Colectia contine piese statement realizate din materiale organice si reciclate, avand integrate mesaje pozitive fata de planeta din dorinta de a inspira decizii mai sustenabile atat de Ziua Pamantului dar nu numai. Colectia capsula ‘One Planet’ este disponibila in magazinele selectionate, la nivel global

Carrefour continuă demersul pentru o modă sustenabilă și adaugă în 2021 un nou angajament TEX Responsabil de protejare a pădurilor

Brandul exclusiv TEX de la Carrefour continuă și în acest an demersurile pentru modă creată cu respect pentru natură, sub umbrela TEX Responsabil. Lansat anul trecut în România prin trei acte de sustenabilitate – Bio, Materiale Reciclate și Economisirea Apei, TEX Responsabil adaugă în această primăvară la gama sa de piese vestimentare și articole pentru casă un nou act de sustenabilitate – Protejarea Pădurilor. Prin acesta, TEX se aliniază angajamentului Carrefour de a susține conservarea pădurilor, respectând biodiversitatea, și își asumă că p&a

Smarties devine primul brand internațional de dulciuri care folosește 100% ambalaje din hârtie reciclabilă

Compania Nestlé anunță că populara sa marcă de bomboane de ciocolată Smarties folosește acum ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreg portofoliul global. Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hârtie reciclabilă, eliminând astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global în fiecare an.

“Trecerea la ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreaga gamă de produse Smarties reprezintă una dintre inițiativele cheie de sustenabilitate ale companiei pentru categoria de dulc

Angajamentul Herbalife Nutrition pentru o lume mai sustenabilă

Pentru Herbalife Nutrition, companie globală de nutriție, o parte esențială a procesului de îmbunătățire a vieții este angajamentul față de sustenabilitatea mediului înconjurător. În prezent, compania este implicată în peste 50 de proiecte active și semnificative pentru sustenabilitatea mediului în întreaga lume, inclusiv diminuarea numărului de transporturi între fabrici pentru reducerea emisiilor de carbon, dar și eliminarea copiilor pe hârtie a registrelor contabile și a chitanțelor, economisind anual hectare de pădure. Reciclarea este cheia p

Samsung a prezentat astăzi noua categorie de televizoare NEO QLED disponibilă, în premieră, pentru precomandă în România

Samsung Electronics România, lider mondial pe piața de televizoare pentru cel de-al 15-lea an consecutiv[1], a prezentat astăzi în România noua categorie de televizoare Neo QLED. Introdusă prima oară în cadrul First Look, primul eveniment virtual Samsung înainte de CES 2021, noua categorie evidențiază angajamentul făcut de Samsung pentru accesibilitate, sustenabilitate și inovație, cu ajutorul unor noi progrese tehnologice care redefinesc rolul și importanța televizorului în casele utilizatorilor.

„În centrul filosofiei de proiectare Samsung

Mondelēz International își asumă angajamentul de a reduce utilizarea plasticului virgin pentru a combate poluarea cu plastic

Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) și-a anunțat angajamentul mai ferm de a reduce utilizarea plasticului virgin în ambalaje, în cadrul eforturilor permanente de a elimina, reduce, înlocui și recicla ambalajele din material plastic la nivelul întregului portofoliu.

Compania deja utilizează în cadrul portofoliului său o cantitate de materiale plastice semnificativ sub media în greutate de la nivelul sectorului, dar Mondelēz International este determinată să reducă și mai mult ambalajele de plastic. Până în 2025, compania își propune să

Unilever renunță la cuvântul „normal” prin noua viziune

Unilever anunță că va elimina cuvântul „normal” de pe toate ambalajele și din toate campaniile publicitare ale produselor de frumusețe și îngrijire personală, ca parte a lansării unei noi viziuni și strategii – Positive Beauty/Frumusețea Pozitivă.

Positive Beauty, care stabilește mai multe angajamente și acțiuni progresive pentru brandurile de frumusețe și îngrijire personală ale companiei, inclusiv Dove, Lifebuoy sau Axe, va susține o nouă eră a frumuseții care este echitabilă și incluzivă, dar și sustenabilă pentru planetă.


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Primăvara vine cu arome fresh și parfumuri florale

Odată cu venirea primăverii, parfumurile ne trezesc simţurile și dincolo de contribuția lor la imaginea personală, în plan mai profund, te poți conecta cu miresmele și gingășia naturii, te poț... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot