Cele mai noi articole din categoria Bucatarie
1 2 3 > Ultima ›IKEA lansează o campanie globală prin care invită oamenii să redescopere bucuria de a găti și de a mânca împreună
IKEA lansează o nouă inițiativă globală care își propune să aducă mai multă bucurie și momente de conectare cu cei dragi, transformând gătitul și mesele servite acasă într-o experiență mai simplă, mai plăcută, mai sustenabilă și mai accesibilă - indiferent de buget, spațiu sau stil de viață.
Potrivit celui mai recent raport IKEA Viața Acasă, realizat la nivel global și dedicat modului în care oamenii trăiesc și își găsesc fericirea acasă, 40% dintre respondenți declară că gătitul este una dintre activitățile care le aduc cea mai mare bucurie, imediat după vizi
Sezamo: 1 din 2 clienți comandă produse Ready to Eat sau Ready to Cook
Supermarketul online Sezamo anunță că 1 din 2 clienți comandă produse Ready to Eat (RTE) sau Ready to Cook (RTC). În prezent, sortimentația depășește 350 de articole, dintre care peste 50 sunt Ready to Cook, iar oferta este în continuă dezvoltare.
Comparativ cu începutul anului, gamele RTE & RTC au crescut cu 80%, confirmând apetitul tot mai mare al consumatorilor pentru soluții rapide și delicioase, fie că este vorba despre o masă gătită în câteva minute sau de preparate gata de consum.
Noua campanie de loializare PENNY – un strop de inspirație în fiecare rețetă, alături de colecția Vivess pentru bucătărie
Începând de astăzi, în magazinele PENNY se desfășoară o nouă campanie de loializare care aduce în prim-plan colecția de ustensile de bucătărie Vivess – tigăi și oale de diferite mărimi, un airfryer pentru preparate rapide, un stand mixer pentru deserturi ca la carte și un blender care te poate ajuta să incluzi în dietă mai multe produse proaspete. Ustensilele de gătit Vivess transformă orice bucătărie într-un spațiu al creativității culinare.
Până pe 28 octombrie 2025, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumular
Produsele italienești câștigă teren în e-commerce: 25% dintre comenzile Sezamo includ cel puțin un articol din Italia
Supermarketul online Sezamo raportează o creștere semnificativă a interesului pentru produsele italienești, acestea fiind prezente în aproximativ 25% din comenzile plasate de clienți.
Trendul confirmă apetitul tot mai mare al consumatorilor români pentru produse internaționale autentice, în special din categoria fresh, delicatese și ingrediente pentru gătit.
Condimente, ulei de măsline extra virgin și arome mediteraneene… …pentru gătit ușor și gustos!
Monini a selectat o linie completă de condimente aromatizate , pe bază de ulei de măsline extra virgin , care pot adăuga rapid și ușor o notă specială pentru orice fel de mâncare.
Gama a fost aleasă pentru a satisface toate gusturile, fără a pierde cele mai autentice și tradiționale arome ale bucătăriei italiene.
Saatchi & Saatchi împreună cu Braun lansează Raftul de Dezvoltare personală pentru Bărbați
În weekendul de 1 mai activitatea preferată a românilor este grătarul împreună cu familia și prietenii. Evenimentul deschide sezonul de mese la iarbă verde, un obicei puternic înrădăcinat în cultura locală.
Însă grătarul este mult mai mult decât un mod de a ne petrece timpul liber. Cu ocazia lansării gamei de grătare electrice în lanțul de retail Carrefour, Braun și Saatchi & Saatchi dau grătarului ce-i al grătarului – rolul de terapie.
Descoperă gustul primăverii alături de Monini!
Primăvara este momentul perfect pentru a redescoperi gusturile autentice, prospețimea ingredientelor naturale și bucuria meselor savuroase. Ce modalitate mai bună de a celebra acest anotimp plin de culoare și viață, decât adăugând un strop de ulei de măsline de calitate în preparatele tale preferate?
Prospețime și Sănătate în Fiecare Picătură!
Sezamo: 88% dintre comenzile online includ fructe și legume, peste 25% fiind produse ECO
Categoria Fructe & Legume devine motorul de creștere pentru supermarketul online Sezamo, unul dintre cei mai dinamici jucători din e-grocery-ul românesc.
Datele companiei arată că 88% dintre comenzile plasate în 2025 conțin cel puțin un produs de tip fruct sau legumă, indiferent de sezon – un indicator clar al rolului esențial pe care această categorie îl joacă în coșul zilnic al consumatorilor.
O moștenire cu gust în lumina Paștelui …de peste 75 de ani, Beciul Domnesc creează cu pasiune vinuri de poveste!
Sărbătoarea Paștelui aduce cu ea lumina, renașterea și bucuria regăsirii alături de cei dragi. În această perioadă încărcată de semnificații, vinul devine mai mult decât o băutură — este un simbol al comuniunii, al tradiției și al sărbătorii autentice românești.
Beciul Domnesc, unul dintre cele mai iubite și apreciate branduri de vin din România, este partenerul perfect pentru masa de Paște, un vin care spune o poveste la fiecare pahar și reunește familii, generații și amintiri.
Ciorba care nu primește niciun reproș e ciorba acrită cu Vegeta Borș
Postul Paștelui este cel mai lung și totodată considerat și cel mai aspru, pentru că pe perioada celor 40 de zile sunt doar două ocazii în care se poate mânca pește. Partea bună este că, fiind primăvară, avem la dispoziție o varietate de legume și verdețuri. Iar după perioada de iarnă, organismul chiar are nevoie de ele.
Ciorbele și borșurile au fost dintotdeauna nelipsite din alimentația românilor.
1 2 3 > Ultima ›


















