Cele mai noi articole din categoria Restaurante
1 2 3 > Ultima ›Sphera Franchise Group deschide un nou restaurant Taco Bell în Promenada Mall
Rețeaua Taco Bell din România se extinde cu o nouă unitate în București, inaugurată în centrul comercial Promenada Mall. Este cel de-al șaselea restaurant al brandului din Capitală și al 17-lea din țară, operat de Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria locală de food service. Investiția totală pentru acest proiect s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro.
Brandul și-a menținut ritmul solid de creștere în primele șase luni din acest an, astfel vânzările au urcat cu 18,4%, la 50,1 milioane de lei.
Wendy’s se alătură Glovo în România – Fresh Famous Food, acum la doar un click distanță
Wendy’s®, unul dintre cele mai îndrăgite branduri internaționale de restaurante fast-food, este acum mai aproape ca niciodată. Începând din această lună, fanii Wendy’s din București, Iași și Ploiești se pot bucura de întreaga gamă de produse: de la preferatele iconice, precum Baconator®, Spicy Chicken Sandwich și desertul cremos Frosty®, livrate direct la ușa lor doar pe Glovo. Fanii Wendy’s își pot personaliza comenzile exact așa cum o fac în restaurant, pentru că Fresh, Famous Food nu e un produs standard.
Este „Ma
Lucrările de artă din doze de aluminiu ale Every Can Counts transformă sustenabilitatea într‑o experiență vizuală în restaurantele grupului City Grill
După ce au atras mii de vizitatori la festivaluri și în muzee, lucrările de artă din doze de aluminiu din seria „I CAN”, parte a inițiativei Every Can Counts în România, au ajuns în cinci restaurante din rețeaua City Grill din București: Pescăruș, City Grill Primăverii, Buongiorno.Italian Victoriei, Hanul lui Manuc și Hanu’ Berarilor Uranus, unde pot fi admirate până pe 30 iulie.
Realizate integral din doze de aluminiu, instalațiile evidențiază potențialul nelimitat al acestui material și încurajează publicul să privească dozele nu ca d
Grupul City Grill lansează „Mixtură de Lăutărie” – un program artistic original care aduce muzica tradițională interpretată și mixată live în ritmuri de DJ, direct în restaurante
Grupul City Grill, liderul autohton din industria ospitalității, lansează „Mixtură de Lăutărie”, un concept muzical original, care aduce în restaurantele sale o experiență sonoră diferită de ce s-a făcut până acum în HoReCa: muzică live bazată pe melodii tradiționale românești, reinterpretate și mixate de un DJ în timp real. Formatul este creat special pentru atmosfera vibrantă, urbană și relaxată specifică locațiilor grupului.
Programul a fost dezvoltat în parteneriat cu Dobrikan și Mirea Band, tineri artiști aflați în această formulă
Grupul City Grill mizează pe fidelizare digitală și lansează o versiune nouă a aplicației Out4Food, platforma de loializare prin care trece peste un sfert din cifra de afaceri a grupului
Grupul City Grill, cel mai mare grup autohton din piața ospitalității lansează o nouă versiune a aplicației Out4Food și investește anul acesta în rafinarea experienței digitale a clienților care frecventează cele peste 30 de restaurante ale din portofoliu.
Strategia de investiții a Grupului City Grill vizează consolidarea poziției de lider în HoReCa prin extinderea rețelei, dar mai ales prin oferirea unei experiențe complexe, atât din perspectivă culinară, cât și în locație sau digital, cu accent pe loializare și personalizare.
Hesburger alege Oxygen pentru comunicare integrată în România și Bulgaria
Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare din România, a fost selectată partenerul de comunicare integrată pentru Hesburger, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din Finlanda și țările baltice și unul dintre cele mai cunoscute din Europa. Business de familie, cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 480 de restaurante.
Prin acest parteneriat strategic, Oxygen lucrează alături de echipa regională de comunicare pentru dezvoltarea și implementarea campaniilor din segmentul corporate și consumer communi
Chef Dragoș Bercea, coordonatorul experiențelor gastronomice la Zooma, centrul de evenimente din Grupul City Grill, desemnat „Best Chef Evenimente 2025” la Gala Chefi de Români
Chef Dragoș Bercea, coordonatorul experiențelor gastronomice ale centrului de evenimente Zooma din Grupul City Grill, a fost desemnat „Best Chef Evenimente 2025” în cadrul Galei Chefi de România, ediția a III-a, un eveniment de referință pentru industria gastronomică locală.
Distincția vine ca o recunoaștere a contribuției sale importante în dezvoltarea segmentului de fine events din cadrul City Grill Group, dar și a viziunii cu care a construit Zooma – brandul dedicat experiențelor culinare pentru evenimente private și corporate de mari dimensiuni.
PickTwo intră în acționariatul Red Angus Steakhouse
PickTwo, studioul de design și arhitectură specializat în industria HoReCa, devine partener în acționariatul Red Angus Steakhouse, unul dintre cele mai longevive steakhouse-uri din Capitală. Noua formulă de acționariat este împărțită între Dragoș Panait, fondatorul restaurantului, care păstrează 50% din afacere, și PickTwo, condus de Sebastian Mîndroiu, Radu Călin și Diana Dachin.
Intrarea PickTwo în Red Angus Steakhouse este o evoluție firească pentru studioul care, prin proiectele sale de design, a contribuit la conturarea identității unor restaurante
Este oficial: Wendy’s® ajunge în România
Wendy’s®, unul dintre cele mai cunoscute branduri internaționale de restaurante cu servire rapidă (QSR), aduce oficial în România hamburgerii pătrați, făcuți cu carne de vită proaspătă, niciodată congelată, sandwich-urile cu pui, nuggets și desertul rece și cremos - Frosty®. Brandul și-a confirmat intrarea pe piața locală printr-un parteneriat de tip franciză cu JKC Capital, o companie antreprenorială din Canada.
Consumatorii români vor putea gusta în curând din celebrul meniu Wendy’s, primele două restaurante urmând să se deschidă &i
Grupul City Grill: Meniul noii generații; Cum își aleg tinerii restaurantele și cât cheltuiesc la o ieșire
Grupul de restaurante City Grill, cel mai mare grup autohton de restaurante din piața ospitalității, a analizat schimbările din industrie și modul în care preferințele consumatorilor au evoluat în ultimii ani. Cel mai recent studiu* evidențiază tendințele care influențează piața horeca: Millennials și Generația Z se orientează tot mai mult spre experiențe personalizate, interacțiune și autenticitate, criterii esențiale pentru alegerea unui restaurant.
54% dintre tineri iau masa în oraș cel puțin o dată pe săptămână, iar prânzul este momentul preferat al zilei
1 2 3 > Ultima ›


















