La Mama a deschis primul restaurant în zona Lispcani
Cu o investiţie care se ridică la 160.000 de euro, Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama şi a lanţului de cafenele Cafepedia lansează cel de-al 8-lea restaurant La Mama în cea mai fierbinte zonă a Bucureştiului, zona Lipscani.
Locat în Str Băcani nr 1, restaurantul are în total 165 de locuri, din care 90 în restaurant şi 75 pe terasă.
Cătălin Mahu: „Restaurantul prezintă câteva inovaţii, care dacă vor fi bine primite de public le vom extrapola şi în celelate restaurante: biblioteca de vin, gândită ca un spaţiu dedicat prezentării ofertei de vinuri; mese înalte, gen bar, cu scaune de bar, mult mai dinamice, moderne şi foarte comode; un bar la care se poate mânca sau sta la un pahar foarte comod; varietate mai mare de mobilier decât în celelalte restaurante: canapea, masa casei, o masă doar pentru oaspeţii speciali
Pentru acest an avem în plan continuarea extinderii, până la sfârşitul anului speram să deschidem un music pub şi o terasă, ambele amplasate în zona Centrul Vechi. Valoarea totală a investiţiilor din acest an o estimăm a fi de aproximativ 1 milion euro.”
Anul 2010 a însemnat pentru Trotter Restaurant o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, anul acesta sse estimează o cifră de afaceri similară sau o posibilă creştere de 10%. Din cifra de afaceri a grupului, 10 % provine din lanţul de cafenele restul din restaurante. Pentru locaţia din Lipscani, Cătălin Mahu estimează o cifră de afaceri până la finalul anului de aproximativ 500.000 euro.
De asemenea, anul 2011 ar putea inseman pentru LA MAMA semnarea primei francize, discuţiile sunt lansate .
La ora actuală, La Mama este o reţea independentă de restaurante, un brand românesc, numărând 8 restaurante.
Compania deţinătoare a brandului La Mama a lansat în 2008 propria franciză targetand oraşele cu peste 250.000 de locuitori, mai puţin Bucureştiul, unde compania mama va continua coordonarea activităţii în cele 6 restaurante.
Printre produsele speciale La Mama care se bucură de mare succes sunt: ciorba ţărănească, coastele la grătar, zacusca şi, datorită gustului desăvârşit, sărmăluţele.
Astăzi, la împlinirea celor 10 ani de funcţionare, în restaurantele La Mama sunt serviţi zilnic mai mult de 5000 clienţi.
Autor: Luminita Iliescu