Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

 1 2 3 >  Ultima ›

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata să încânte consumatorii în această vară.

Înghețata cu aromă de cafea și caramel sărat aduce împreună identitatea, viziunea și creativitatea celor două branduri 100% românești și oferă o experiență apetisantă, intensă și răcoritoare.

Café Transilvania”, băutura cu care barista Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut loc săptămâna trecută la Torino, Italia. Câștigători ai edițiilor locale din 12 țări s-au întrecut în îndemânare, rețete inovatoare și creativitate pentru a prepara cea mai interesantă băutură pe bază de cafea, cu care să câștige competiția.  

După o evaluare atentă a juriului, Amar Tamang din Emiratele Arabe Unite a fost desemnat Campion al ediției din acest an al Lavazza Barista Chellenge, u

O nouă cercetare oferă primele recomandări privind evaluarea exactă a amprentei de carbon a cultivării cafelei

Asociația Română a Cafelei prezintă o nouă cercetare științifică1, publicată în revista Sustainable Production and Consumption, care analizează cea mai bună modalitate de a standardiza măsurarea impactului de mediu al cafelei - un produs de bază din ce în ce mai amenințat de schimbările climatice2.

Măsurarea amprentei de carbon a cafelei verzi a variat în mod tradițional, așa cum se întâmplă adesea în cazul oricărei evaluări a ciclului de viață al produselor agricole.

NESTLÉ anunță lansarea inovației NESCAFÉ 3in1 Black Roast

Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează și în România un nou produs, NESCAFÉ 3in1 Black Roast. Produsul conține cafea solubilă realizată din boabe de cafea Robusta, dar prăjite mai mult timp printr-o tehnologie dedicată, pentru o intensitate crescută a gustului de cafea.

NESCAFÉ este un brand iubit, cu peste 6.000 de cești de cafea consumate în fiecare secundă în întreaga lume. În industria cafelei, una dintre sursele-cheie de creștere rămâne inovația, deoarece piața de cafea este o piață matură

PENNY este recunoscut ca Top Employer 2024 în România, pentru al treilea an consecutiv

Prin abordarea sa inovatoare în gestionarea resurselor umane, PENNY a obținut, pentru al treilea an consecutiv, titlul de Angajator de Top în România. Distincția, acordată de Institutul Top Employers, reflectă angajamentul PENNY față de întreaga echipă de colegi din țară.

Institutul Top Employers, recunoscut global pentru evaluarea practicilor de resurse umane, certifică organizațiile pe baza evaluărilor riguroase în domenii precum Strategii de resurse umane, Mediul de lucru, Recrutare, Formare, Diversitate și Incluziune.

Marele Târg de Cafea și Ceai din magazinele Auchan propune peste 300 de produse și arome

Cea de-a XII-a ediție a Marelui Târg de Cafea și Ceai Auchan are loc în perioada 17 ianuarie - 6 februarie în toate hipermarketurile Auchan, oferind o sortimentație variată și atractivă la prețuri mici. Oferta reunește 300 de produse de cafea și ceai de la branduri îndrăgite de consumatorii români, precum și produse de origine și specialitate, dar și zeci de echipamente de preparare, accesorii pentru servit și produse complementare. 

Astfel, în ceea ce privește oferta de cafea din cadrul acestei ediții, clienții vor putea alege dintr-o selecție comp

MORE THAN US: Calendarul Lavazza 2024 celebrează valoarea colaborării printr-o călătorie ilustrată de fotografii africane

Trei artiști în dialog despre valoarea colaborării între oameni, organizații și idei. Calendarul Lavazza 2024 este un proiect realizat de fotografii africani Thandiwe Muriu (Kenya), Daniel Obasi (Nigeria) și Aart Verrips (Africa de Sud), sub direcția creativă a agenției Armando Testa.

Un calendar care descrie și promovează conceptul de parteneriat în orice sens, pornind de la capacitatea de a fi deschis față de ceilalți - o referință la Calendarul Lavazza 2023, Yes, We're Open - și mergând mai departe pentru a explora frumusețea colaborării și respectul recipro

Prima cafenea LA ROSTA se deschide în spațiul Carrefour România din centrul comercial DN1 Value Centre

La Rosta Global, împreună cu partenerii săi, Carrefour România și Nestlé Professional România, anunță deschiderea primei cafenele LA ROSTA, un loc de întâlnire într-o atmosferă primitoare, definită de aroma boabelor de cafea proaspăt prăjite și rafinamentul gastronomiei cu specific italian.

Cafeneaua este situată în incinta hipermarketului Carrefour din centrul comercial din Balotești, DN1 Value Centre, chiar în zona de intrare clienți a magazinului. Evenimentul de lansare va avea loc pe data de 8 decembrie 2023. LA ROSTA este rezulta

Cafeaua: o călătorie globală de la gustul ei minunat la beneficiile pentru sănătate

Cafeaua are o influență globală puternică! După apă, cafeaua este cea mai populară băutură la nivel mondial, peste 2 miliarde de cești de cafea sunt savurate în fiecare zi la nivel mondial. Este uimitor cum această băutură simplă poate aduce oamenii împreună în atâtea culturi diferite.

Cafeaua adaugă o notă caldă și reconfortantă mai ales în această perioadă a anului. De la băuturile sezoniere, precum cafeaua cu aromă de scorțișoară, până la momentele petrecute cu cei dragi în fața bradului de Crăciun, cafeaua face sărbătorile să fie și mai magice.

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pentru performanță în industria cafelei

Pe 28 noiembrie, în cadrul galei European Coffee Awards, care s-a desfășurat anul acesta la Barcelona, Radu Savopol, cofondator 5 to go, a fost desemnat câștigător la categoria Outstanding Contribution to the European Coffee Industry, o confirmare a impactului semnificativ adus de strategia sa antreprenorială inovatoare nu doar la nivel local, ci și internațional. În cadrul aceluiași eveniment, brandul 5 to go a fost nominalizat la categoria Best Coffee Chain in Central/Eastern Europe.

Organizate de Allegra Insights, o agenție importantă de cercetare din Marea Britanie, E


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe