Cele mai noi articole din categoria Beauty News

 1 2 3 >  Ultima ›

L’Oréal România dă startul înscrierilor la ȘCOALA DE BEAUTY VLOGGING, ediția 2019

L’Oréal România dă startul celei de-a șasea ediții a Școlii de Beauty Vlogging, ediția 2019.

Până pe 20 octombrie, tinerii creatori de conținut pasionați de universul frumuseții și al cosmeticelor se pot înscrie pe platforma: beautyvloggingschool.loreal.ro pentru a câștiga unul dintre cele 24 de locuri ale Școlii.

Produse profesionale și ateliere de ayurveda

Din luna Septembrie YPA LifeStyle Academy a lansat Ateliere de ayuryoga: #wellbeing cu: #aromaterapie #spa, masaj #ayurveda, #ayurvedafood, yogatherapy și programul de 21 de zile de detox #ayuryoga. Sunt partenerii pe București ai produselor profesionale ayurvedice creme, măști și uleiuri tradiționale și aromaterapeutice și spa de la @bipha.ayurveda.romania si suplimente organice ayurvedice de la @OrganicIndia. Produsele se gasesc in eshop din luna Septembrie www.yourpersonalaroma.com/shop/.

Cremele, mastile de fata si corp, precum si uleiurile traditiona

Gerovital reconfirmat ca Superbrand și cel mai puternic brand românesc

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se bucură de rezultate impresionante înregistrate de brandurile din portofoliu în clasamentele destinate celor mai importante mărci cu prezență locală. Astfel, datorită performanțelor excepționale din 2019, Gerovital adaugă în palmares noi titluri, precum cel de Superbrand 2019 și cel mai puternic brand românesc conform topului BrandRO.

“Marca Gerovital deținută de Farmec este una emblematică, șlefuită și crescută din pasiune, inovație și încredere în produsele românești, iar aceste pr

Farmec a înregistrat o creștere de 31% a vânzărilor online în primul semestru

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă dezvoltarea zonei de e-commerce și înregistrează o creștere accelerată a veniturilor generate de platforma www.farmec.ro. Astfel, în prima jumătate a acestui an, vânzările online au crescut cu peste 31% față de rezultatele din aceeaşi perioadă a anului precedent. Mai mult, având în vedere strategiile de marketing digital care urmează a fi implementate, Farmec estimează o creștere de 50% a vânzărilor online până la finalul anului.

“Pentru a fi constant mai aproape de toate cate

Noutate în gama Gerovital H3 Evolution - Apa micelară pe bază de cărbune și acid hialuronic

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își extinde portofoliul prin lansarea unui nou produs sub umbrela brandului Gerovital. Apa micelară pe bază de cărbune și acid hialuronic este noutatea toamnei în gama Gerovital H3 Evolution, atât cu efecte de curățare, detoxifiere și purificare datorate ingredientului vedetă, cărbunele activ, cât și catifelare și hidratare datorate acidului hialuronic.

“Piaţa produselor de îngrijire personală este una în continuă evoluţie, iar noi ținem pasul atât cu tendinţele internaţionale, câ

Pentru al doilea an consecutiv, Farmec susține Festivalul Cerbul de Aur

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își asumă un rol activ în susținerea și promovarea evenimentelor culturale, acesta fiind cel de-al doilea an consecutiv în care producătorul clujean continuă parteneriatul cu Festivalul Cerbul de Aur.

„Este un motiv de mândrie pentru noi să putem susține din nou cel mai mare festival internaţional de interpretare din România, un reper cultural de excepţie, cu recunoaștere și la nivel internațional. Acest parteneriat aduce împreună două branduri cu o istorie locală de succes, care susțin și &

Farmec lansează 3 sortimente noi de antiperspirante Gerovital H3 cu parfum ce evoluează treptat

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă să dezvolte gama Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan prin introducerea a trei sortimente noi de antiperspirante. Astfel, pentru a oferi consumatorilor experiențe fresh pe durata unei zile întregi, Farmec a lansat antiperspirantele Gerovital H3 în 3 sortimente diferite: Delights, Memories și Dreams, cu parfumuri ce evoluează treptat.

Antiperspirantele Gerovital H3 sunt special destinate persoanelor care au o transpirație abundentă. Acestea absorb umiditatea pielii de la nivelul axilelor și ajută la reducerea transpi

Kiehl’s România relansează masca Rare Earth cu implicarea artistului John Legend

„Made Better” prin care se implică în acțiuni de conștientizare privind protecția mediului. Odată cu această inițiativă, Kiehl’s, cu implicarea artistului John Legend, relansează masca #1 Rare Earth în varianta sustenabilă „Made Better”, donând 10.000 de lei din vânzările produsului către asociația ViitorPlus, cu scopul educării tinerilor în legătură cu protecția mediului.

Prin campania „Made Better” consumatorii sunt provocați să ajute lumea să devină un loc mai bun, să adopte un comportament sustenabil și să identifi

Monica Bârlădeanu devine ambasadorul colecției de machiaj Avon LUXE

Finalul lunii iulie aduce noutăți din lumea frumuseții. Îndrăgita actriță Monica Bârlădeanu devine imaginea uneia dintre cele mai iubite colecții de machiaj Avon: LUXE, ducând astfel într-o nouă etapă colaborarea începută anul acesta.

Adesea aclamată și recunoscută de numeroase publicații drept una dintre cele mai frumoase și influente femei din România, Monica are deja la activ nu mai puțin de 24 de proiecte cinema sau TV în calitate de actriță, dar și 2 show-uri de succes pe care le-a condus din postura de prezentator TV.

Unilever lansează Plant Line, brandul de îngrijire personală inspirat din fitoterapie

Plant Line este primul brand de îngrijire personală din portofoliul Unilever inspirat din fitoterapie. Îmbinând știința cu puterea naturii, produsele Plant Line conțin combinații de extracte naturale atent selecționate pentru a-și potența reciproc beneficiile, astfel încât să răspundă nevoilor diferite ale pielii și părului fiecărei femei.

Fitoterapia este una dintre cele mai cunoscute și vechi științe care presupune studierea plantelor și folosirea substanțelor active pentru a ajuta corpul să își păstreze tinerețea și frumusețea. Pentru că ingredientele


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Seducerea destinului. Cum sa eviti mediocritatea

Text de Sofia Dumitriu, psiholog Acum ca isteria sarbatorilor s-a potolit, ca povara de a “face” ceva de revelion a trecut, ca SMS-urile prea-pline de intelepciune sablon nu mai blocheaza reteaua, ... Citeste tot

Previzibilul din capul meu

Ma intreb uneori daca chiar totul e previzibil sau mai e loc de schimbari naucitoare?? Ca asa, intre ele ,sa apara o situatie care sa aduca a surpriza am mai intilnit dar schimbari care sa ma surp...Citeste tot

O toamnă plină de culori

   Calendaristic, toamna s-a instalat, chiar dacă vara se lasă cu greu alungată. Toamna înseamnă în primul rând culoare și cine nu iubeşte culorile toamnei? Înainte ca toate ramurile să devină go... Citeste tot

Am tot ce-mi trebuie

 

Nu de puţine ori mi-a fost dat să percep invidii dense, aproape palpabile, la adresa mea.... Citeste tot

tete-a-tete, NIG și scriitorul Constantin Ciucă. Despre femei.

 

Domnelor și domnilor, pentru o vreme, tete-a-tete-urile mele se vor concentra puțin asupra unui subiect fierbinte : Femeia.

Femeia așa cum est... Citeste tot

Tu cum traiesti?

Sunt vreo doua perioade pe an cand ne-apuca bunatatea. Zenul, karma si feng shuiul, vorba cantecului, sunt la noi acasa.  Necredinciosii fac infuzie de credinta involuntara, credinciosii se apleaca de...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot