evden eve nakliyat Kadikoy Evden Eve Nakliyat Kaynarca Evden Eve Nakliyat Atasehir Evden Eve Nakliyat Kadikoy Evden Eve

Cele mai noi articole

Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali 20% reducere la toată gama de cozonaci artizanali

Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște și pregătește un festival culinar prin care aduce bucuria sărbătorilor la ușa clienților săi. Supermarketul a pregătit produse deosebite, de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri speciale: carne proaspătă de oaie și miel de la Carmangeria Ozana, drob pregătit cu măiestrie de Sempre Sano și Tanti Maria, cozonaci pufoși și pască deosebit de cremoasă de la artizani locali precum Pain Plaisir, Zexe sau Atelierul de Tarte.

Pentru oferta de Paște, supermarketul online a pregătit reduceri speciale, de 2...

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata să încânte consumatorii în această vară.

Înghețata cu aromă de cafea și caramel sărat aduce împreună identitatea, viziunea și creativitatea celor două branduri 100% românești și oferă o experiență apetisantă, intensă și răcoritoare.

...

NESTLÉ lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, într-o adevărată campanie menită să-i încânte pe consumatorii români cu inovație și deliciu.

Fiecare noutate încorporează campanii laborioase de cercetare de piață, teste de diferite ingrediente, modificări de rețete, sondaje cu grupuri de consumatori, modificări pe liniile de producție și ambalare, și multe alte operațiuni la fel de complexe precum lansarea unui nou model de automobil sau a unui facelift major, de ex

...

Beyonce împărtășește rutina de coafare cu produsele Dyson

În cea mai recentă postare a sa, cântăreața și compozitoarea americană Beyonce a împărtășit rutina de coafare, arătând care sunt produsele sale preferate de păr Dyson.

Pentru a realiza o coafură perfectă, Beyonce se bazează pe uscătorul de păr Dyson Supersonic™ și pe accesoriul pieptene cu dinți largi pentru a-și întinde buclele. 

...

Restaurantul Diplomat își întâmpină oaspeții cu un nou meniu elegant

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, anunță un nou meniu, cu care își va întâmpina oaspeții începând cu luna mai. Creată de către chef Paul Mihăilescu, cel care conduce bucătăria localului, noua selecție de preparate își propune să fie o experiență gastronomică, o călătorie prin aromele lumii. 

“În decenii de istorie, restaurantul Diplomat a adus împreună oameni de afaceri, politicieni și figuri culturale din România și din afara țării, devenind, astfel, un spațiu multicultural, extrem de eclectic, cu o identitate prop

...

Viggo Gold Signature Jacket - noul etalon al luxului The Art of Tailoring

Din 17 aprilie, Gold Signature Jacket se prezintă în Viggo Flagship Store, fosta reședință a pictorului Gheorghe Petrașcu, ca o autentică operă de artă, ca expresie a eleganței în toate formele sale. Acest spectacol vestimentar, parte din conceptul The Art of Tailoring, dezvăluie partea nevăzută a unei piese lucrate cu talent - inspirația apreciată la cea mai înaltă valoare.

Miercuri seară, lansarea ediției limitate Gold Signature Jacket a fost celebrată cu fast de clienți și admiratori ai stilului Viggo, dar și de designerul Cătălin Botezatu, Mihai Petre în ca

...

Café Transilvania”, băutura cu care barista Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut loc săptămâna trecută la Torino, Italia. Câștigători ai edițiilor locale din 12 țări s-au întrecut în îndemânare, rețete inovatoare și creativitate pentru a prepara cea mai interesantă băutură pe bază de cafea, cu care să câștige competiția.  

După o evaluare atentă a juriului, Amar Tamang din Emiratele Arabe Unite a fost desemnat Campion al ediției din acest an al Lavazza Barista Chellenge, u

...

CONFIDENT devine agenția de comunicare a NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru piața din România.

Parteneriatul cu NOTINO s-a realizat ca urmare a unui pitch executat în colaborare cu agenția United Partners (UP) pentru piețele din România și Bulgaria.

...

Votează pentru o culoare mereu vibrantă

Păr colorat, bine îngrijit și sănătos. E ceea ce îți dorești și tu? Multe persoane se bucură de părul colorat pentru a-și exprima individualitatea și creativitatea. Pentru că da: Culoarea înseamnă artă, înseamnă pasiune. Un păr vopsit ca la carte, la salon, este un păr strălucitor, un păr sănătos, un păr care seduce și atrage.

Cu toate acestea, este crucial să ai grijă de părul vopsit pentru a-l menține sănătos și vibrant. Indiferent de culoarea pentru care optezi, ea are nevoie de îngrijire și de atenție. Doar astfel, un păr sănătos se păstrează în timp

...

dm drogerie markt răsplătește loialitatea clienților în aplicație cu oferte și reduceri exclusive

dm drogerie markt România răsplătește fidelitatea clienților în aplicația „dm-ul meu”, demonstrând că economiile sunt acum mai ușor de realizat ca oricând. Opțiunea recent adăugată în aplicație le va oferi iubitorilor brandului dm o varietate de cupoane de reduceri, în funcție de volumul de cumpărături pe care îl fac, atât online, cât și în magazinele fizice din întreaga țară.

Astfel, toți cei care își vor descărca aplicația dm-ul meu și vor folosi codul de client la finalizarea cumpărăturilor, vor benefici

...

De trei generații, elevi din ciclul primar participă la mișcarea națională „Și eu trăiesc sănătos!" – SETS

Mișcarea națională „Și eu trăiesc sănătos!” – SETS, inițiată în anul 2011 de către Fundația PRAIS în parteneriat cu Nestlé România, promovează în rândul elevilor, nutriția echilibrată, activitățile fizice, sportul, starea de bine.

În cei 13 ani de la lansare, 3 generații de elevi din ciclul primar au putut avea acces la cunoaștere și activități educaționale practice care au contribuit direct la crearea obiceiurilor de stil de viață sănătos al acestora.

...

Moroccanoil a lansat colecţia pentru îngrijirea pielii mâinilor și a corpului, Dahlia Rouge

Moroccanoil, liderul global în materie de produse de îngrijire a părului cu infuzie de ulei de argan, a lansat Dahlia Rouge, o colecţie dedicată îngrijirii pielii mâinilor şi a corpului. Noua linie include săpun lichid, cremă de mâini, gel de duş şi loţiune pentru corp.

Toate produsele sunt infuzate cu uleiul de argan trademark al brandului și oferă o experiență senzorială extraordinară prin intermediul parfumului Dahlia Rouge, o combinatie armonioasă de note florale de petale de dalie si tuberoză perlată, care se împletesc delicat cu lemn de santal cal

...

Kiko Milano sărbătorește deschiderea primului magazin în Parklake Shopping Center!

Pe 23 aprilie, KIKO MILANO, brandul de machiaj nr. 1 din Italia, distribuit exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, a sărbătorit deschiderea primului magazin în ParkLake Shopping Center cu un eveniment inaugural spectaculos!

Din 1997, când Antonio Percassi și fiul său Stefano au fondat compania la Milano, KIKO Milano a remodelat universul produselor cosmetice.

...

Plăcere absolută cu cremele tartinabile LINO LADA

Imaginează-ți o dimineață agitată, în care ai multe lucruri de făcut pentru ceilalți, rămânându-ți prea puțin timp și pentru tine. Ce faci cu timpul acela? Răsfață-te, pentru că meriți, și alege o altă dimensiune a savorii: o lingură plină-plină cu cremă tartinabilă LINO LADA, numai și numai pentru tine.

Fără reproșuri și mustrări de conștiință, fără a mai număra calorii. Pur și simplu bucură-te de o experiență gourmet cu care să-ți începi ziua și din care să îți iei energia.

...

Blogurile BonCafe!