BLACK FRIDAY: ediția de bun simț de la Fashion Days s-a încheiat, dar donațiile continuă

Fashion Days, liderul pieței online de fashion din România, a încheiat duminică cel mai mare eveniment de sale al anului. În perioada 11-15 noiembrie au fost vândute aproximativ 450.000 de produse, în timp ce donațiile din cele 9 containere amplasate în București, Cluj, Constanța, Timișoara și Brașov au acumulat peste 8 tone de îmbrăcăminte și încălțăminte.  

„Traversăm un an altfel, așa că am decis să marcăm și Black Friday-ul într-un mod diferit, prin Ediția de bun simț de la Fashion Days. Cu această ocazie le-am reamintit cumpărătorilor că le-am pregătit cele mai bune oferte și totodată le-am lansat provocarea de a face fapte bune, donând o parte dintre hainele pe care aceștia nu le mai poartă. Astfel, am reușit să acumulăm încă din primele zile peste 22.000 de articole donate, respectiv peste 8  tone de îmbrăcăminte și încălțăminte, care vor fi alocate de către Banca de Haine, în perioada imediat următoare, celor care au nevoie de ele. Ne-am bucurat să vedem că prin implicarea și mobilizarea comunității putem face donații importante pentru cei care provin din medii defavorizate și le mulțumim tuturor celor care au răspuns deja invitației noastre, dar și celor care urmează să doneze. Credem cu tărie că e important ca donațiile să devină un gest recurent și de #bunsimț în viețile noastre, ale tuturor”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

În prezent, colectarea donațiilor continuă, urmată de procesul de igienizare și transport către Asociația Banca de Haine. Până astăzi, 16 noiembrie, cea mai mare cantitate a fost colectată în București, aproximativ 7 tone, urmată de Brașov, unde s-au ridicat aproximativ 540 de kg, Cluj – aproximativ 500 kg, iar la Timișoara și Constanta – peste 500 kg cumulate.

Black Friday 2020 s-a încheiat cu vânzări de peste 80 de milioane de lei la Fashion Days, iar aplicația a rămas principala sursă de comenzi, cu peste 80% din valoarea comenzilor plasate, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul produselor comandate a înregistrat o creștere de peste 25%, în timp ce valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la nivelul anului trecut – aproape 460 lei.

„Clienții au cumpărat din ce în ce mai mult online pe timpul acestei pandemii și au descoperit beneficiile pe care noi le comunicăm constant: gama mai mare de produse, prețuri bune, servicii rapide de livrare și retur. Black Friday a cimentat această tendință, iar pentru noi a fost extrem de provocator să scoatem din depozit 250 de mii de produse și să păstrăm o viteză excelentă de livrare, chiar și la aceste volume. Am avut peste 4 milioane de vizite pe parcursul evenimentului și am observat un trend puternic spre produsele de valoare mai mică, semn că românii sunt puțin mai cumpătați în această perioadă. E un semn pe care l-am luat în calcul pentru Sărbători, așteptările noastre fiind ca și luna decembrie să se mențină la un ritm de creștere de 60-70% față de anul trecut, așa cum am văzut de la începerea pandemiei”, a adăugat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Cele mai achiziționate branduri:

UGG

Puma

Timberland

Trespass

Nike

Guess

Geographical Norway

U.S. Polo Assn.

Columbia

Fossil

Cele mai căutate categorii de produse:

Cizme femei

Geci și jachete femei

Geci și jachete barbati

Pantofi sport femei

Încălțăminte bărbați

Orașele/județele din care s-au făcut cele mai multe comenzi:

București & Ilfov

Constanța

Cluj-Napoca

Timișoara

Iași


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe