Pan Food lansează napolitanele spirală cu gust de copilărie

Pan Food anunță lansarea unui nou produs, alături de finalizarea lucrărilor de extindere spațiu depozitare și producție.

Cu o investiție de 1.5 milioane euro făcută cu fonduri europene, Pan Food a reușit să reitereze un produs cu  puternice rădăcini în tradiția sibiană care făcea senzație acum 30 ani în România: napolitanele spirale!

Brandul SPIRALINE a fost lansat recent, cele 3 tipuri de napolitane fiind umplute cu cremă de cacao, cocos și vanilie. Acestea se pot găsi în magazinele din comerțul tradițional, urmând a fi listate în curând și în lanțurile moderne.

Compania este pregătită să lanseze și alte variante de cremă: lapte și cacao, alune de pădure, fructe de pădure, lămâie sau rom – acestea fiind în topul preferințelor românilor, conform sudiilor și degustărilor efectuate. Pachetul de napolitane spirale ambalate individual cântărește 48g sau la cutie 256g, varianta vrac a acestora fiind la 1.8 kg, preferată de magazinele mici și mijlocii.

Am pornit dornici să facem cea mai bună ciocolată de casă și, iată-ne, după 19 ani, surprinși plăcut de amploarea luată de afacerea noastră și de faptul că ne numărăm printre puținele firme producătoare și nu doar importatoare de produse zaharoase în România. Ca orice om de afaceri la începutul antreprenoriatului, am tras învățăminte din propriile greșeli, am îmbunătățit constant procesul de producție și procedurile interne, ne-am adaptat cerințelor partenerilor noștri și am ajuns ca de la făbricuța noastră, care producea 2-3 variante de ciocolată, să lansăm zeci de noi produse. Am clădit afacerea de la zero pe criterii solide, cum ar fi calitatea produselor și respectul față de consumatori. Este un vis devenit realitate și știu că mă număr printre puținii români norocoși care, după atât de multă muncă, se pot și bucura de rezultate. O contribuție esențială la dezvoltarea firmei a avut-o în ultimii 15 ani ing. Florina Braulik, în prezent director executiv, care și-a pus amprenta pe activitatea de producție, optimizând rețetele și lansând produse de succes. Sunt fericit că fiul meu îmi calcă pe urme și dezvoltă în direcția potrivită destinul Pan Food, adăugând noi produse în portofoliu, dezvoltând relațiile cu partenerii și punând accent pe promovarea și comunicarea brandurilor. Am toate motivele să fiu mândru de oamenii care alcătuiesc astăzi familia Pan Food și să privesc cu încredere în viitor!”, declară Ioan Stânea, administratorul Pan Food.

Creșterea cifrei de afaceri în ultimii ani – estimată anul acesta a depăși 20 milioane lei -, și a colectivului-numărul de angajați ajungând la 100, unii prezenți încă de la înființare  -, au adus cu sine și creșterea capacității de producție și depozitare, motiv pentru care spațiul a fost extins în această vară  - fiind dotat conform ultimelor standarde europene și certificat IFS și BRC – pentru a oferi clienților produse de calitate și pentru a servi prompt cererile primite de la rețeaua de distribuție în continuă expansiune.

În 2001 fondatorii - inginerii Ioan Stânea din Sibiu și Gheorghe Pristavu din Câmpulung Muscel - inspirați de gustul copilăriei de fiecare dată când preparau ciocolată de casă pentru cei mici, și-au făcut curaj și au deschis fabrica de produse zaharoase PAN FOOD, cu capital 100% românesc. Până în 2006 activitatea companiei s-a desfășurat în 2 spații închiriate în Sibiu. În 2007 au construit din temelii o fabrică, proprietate a firmei, care măsoară actualmente peste 3000mp în Parcul Industrial P2 din Șura Mică, județul Sibiu - unde își desfășoară și azi activitatea. Permanent căutând să-și îmbunătățească rețetele, în fabrica construită acum 19 ani încă se mai prepară manual mare parte dintre produse, obiectivul principal fiind acela de a obține gustul perfect cu cele mai simple și tradiționale ingrediente.

Astfel, îmbinând cu succes valorile tradiției cu ideile inovatoare ale prezentului, Pan Food a creat o gamă variată de produse care țin pasul cu calitatea și diversitatea produselor din domeniu. A început cu ciocolata “Batonul copilariei” (și astăzi preparată manual în proporție de 90%), cunoscută în toată țara și peste hotare. Nu peste mult timp gama de produse a fost diversificată, apărând astfel prăjitura Lica cu foi de napolitană și zahăr caramel, nuga Cindrel și Bliss cu delicioase arome, umpluturi și miere de la crescătorii de albine din județul Sibiu, alături de Biscuiții și Nucile umplute cu multă cremă, prăjiturile asortate Şureanca și Dorothea preparate din pandișpan cu diferite creme și arome și Salamul de biscuiți.

Pe plan național rețeaua de distribuție este alcătuită din cel puțin câte un distribuitor în fiecare județ. Cu o creștere accelerată în ultimii 3 ani, astăzi 30% din producția Pan Food este distribuită în țări din Europa, Statele Unite și Canada, în România ocupând încă din 2013 locul 1 la producția de ciocolată de casă.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Din suflet, pentru sufletul lui Moş Crăciun

Text trimis de Andra Petcu, locul I la concursul Boncafe "Scrisoare pentru Moş Crăciun" Îţi scriu astăzi aşa cum n-am făcut-o niciodată. Şi nu pentru că n-aş fi crezut în tine, ci pentru că mai mer... Citeste tot

la peste 40 ...inca mai cred....

Am crezut mereu intr-o iubire totala , o iubire egala care sa creasca si sa  ne creasca pe amindoi ; am crezut  intr-o iubire care  ne innobileaza si  ne implineste vietile –cu  zile de gratie si ...Citeste tot

Hidratarea, rețeta unui ten frumos pe timp de iarnă

Trebuie să avem în vedere faptul că iarna usucă tenul şi îl deshidratează din cauza temperaturilor scăzute şi a vântului rece. Pielea este organul care ocupă cea mai mare suprafață din corp și are... Citeste tot

Ce fel de babă vreau să fiu

 

Optimistă cum mă ştiţi, în ultima vreme mă gândesc foarte des la bătrâneţe şi la moarte, ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Femeia copil

Pe drumul spre casa ma gandeam la ea. O fata firava cu umeri subtiri si cu statura unui prunc. Femeia-copil. Aceea pe care ai crede ca barbatul de langa ea simte nevoia s-o protejeze. Femeia aceea a c...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot