Încrederea consumatorilor în brandul LONCOLOR se traduce prin rezultate financiare spectaculoase pentru Papillon Laboratoires Cosmetiques, validate de premiile obținute

Papillon Laboratoires Cosmetiques – producătorul brandului românesc LONCOLOR, brand care se bucură de încrederea și fidelitatea doamnelor și domnișoarelor din România de peste 27 de ani, a primit și recunoaștere pentru performanța financiară, fiind desemnată drept una dintre cele mai performante întreprinderi din țară, atât de către Camera de Comerț și Industrie a României, cât și de Oficiul Național al Registrului Comerțului.  

Fidelitatea consumatoarelor LONCOLOR se reflectă și în cifre, Papillon Laboratoires Cosmetiques vânzând aproape 8 milioane de produse în anul 2019, asigurând o cifră de afaceri de peste 12 milioane de euro. LONCOLOR deține cea mai mare cotă de piață în volume (din total România Retail, în categoria Coloranților de Păr, conform raportului Nielsen, perioada ianuarie – octombrie 2020). 

În aceste condiții, distincția „Locul 1” în categoria Întreprinderi Mijlocii, domeniul Industrie, grupa: „Fabricarea parfumurilor și a produselor cosmetice (de toaletă)”, acordată de Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) cu prilejul Topului Național al Firmelor 2020[1], ediția a XXVII-a, este o nouă confirmare a puterii unui brand românesc care este alături de clientele sale.

”An de an și zi după zi investim pasiune, timp, expertiză și resurse în tot ceea ce înseamnă Papillon Laboratoires Cosmetiques, iar atunci când aceste ore de muncă se traduc în rezultate financiare remarcabile, ne bucurăm de reușită și ne dorim să devenim și mai buni! 2020 este un an care a adus provocări majore pentru fiecare dintre noi, dar ne-a și motivat să nu încetăm să găsim soluții pentru nevoile consumatoarelor noastre, să fim aproape de ele chiar și în starea de urgență și să lansăm o gamă nouă, LONCOLOR EXPERT HEMPstyle cu nuanțe vibrante, moderne, care le scot în evidență frumusețea părului, mai ales acum când alte trăsături sunt ascunse de măștile care ne protejează”- a declarat Marius Nița, Director Marketing și Vânzări LONCOLOR.

O altă validare a performanței echipei LONCOLOR este clasarea pe locul 1 în clasamentul național pe domenii de activitate în secțiunea fabricarea parfumurilor și a produselor cosmetice (de toaletă)[2], la categoria „Întreprinderi mijlocii”, și pe Locul 1 în clasamentul general „Top Afaceri România”[3].

De peste 27 de ani, brandul LONCOLOR a câștigat admirația și loialitatea doamnelor și domnișoarelor din România datorită faptului că portofoliul de produse s-a extins constant, astfel încât să răspundă celor mai exigente cerințe ale persoanelor care se vopsesc acasă. Gamele LONCOLOR însumează peste 90 nuanțe, de la culorile clasice de roșu, blond și negru, până la nuanțe de burgund, acaju, culori pastelate sau nuanțe ultra-moderne cu reflexii argintii sau albastre.

 

[1] CCIR realizează clasamentul „Topul Național al Firmelor” prin interclasarea clasamentelor județene, validate de Camerele de Comerț și Industrie Județene, având la bază o metodologie unică, complexă și unitară implementată la nivel național.

[2] cod CAEN 2042

[3] Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) execută o analiză detaliată  din punct de vedere al performanței mediului de afaceri din România, analizând informațiile primite de la Oficiul Național al Registrului Comerțului (O.N.R.C.) pentru 650.000  societăți comerciale din România.  


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Maria Nila lansează ECO THERAPY REVIVE, cea mai sustenabilă gamă de produse

Ca o modalitate de a îmbrățișa filozofia bazată pe frumusețea sustenabilă, Maria Nila face următorul pas către o lume mai prietenoasă cu lansarea unei noi game de îngrijire a părului în 3 pași

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot